Monday, May 2, 2011

sepalat palat nye hidop aku !!

peh dengan culang kali nye satu hari satu ape pon aku ta masuk kan dalam mulot.ta sentuh ape tuk di makan ape tah lagi minom. memang aku sedang mencipta maut aku sendiri.aku sendiri yang panggil ajal aku. happy tak kau lau dengar idop aku makin palat.mesti kau happy terloncat kegembiraan.finally kau berjaya tumbangkan aku dengan menyeksakan sekali.aku toreh hati aku sendiri.aku campak2 jiwa raga aku dalam tong sampah paling busuk sebab aku lah manusia paling hina kau da cipta lah bodoh.wahhh kau bejaya lah.tahniah kau berjaya.aku bisu aku terpaku memang ta sangka aku bodoh percaya.ingat tak kata2 kau??. FUCKKKKKK!!! kau bole ta ingat ?? kau nie serupa manusia bertopengkan lahata lahabau laaa.aku rasa na bunuh kau la kimak sial !! upsss tapi ta bole.kau da bertindak dulu sebelum aku.kau da bunuh aku dengan seksa sekali.mayat kimak aku da ade depan mata kau ape ag tanam uh.ke kau na bakar aku ?? campak aku dalam parit ke kau na bia aku membusuk dan diratah anjing ?? anjing kan bestfriend for ever kau.pe kate kau ngan anjing kau makan aku.kenyang sikit perot kau tu.daging aku pon sedap diratah gitu sehingga menjilat ibu kaki.kau kan nak buat jahat sangat kan.kau nak mengkimak mendajal idop aku.ehh jangan bagi orang trace perangai kejam kau at aku la bodoh !! eee. TERIMA KASIH DOE WAT IDOP AKU PALATTTT SEPALAT2 NYE . weyhhh aku kene game sial hey sume dgr aku kene GAME again again again n again .

peace o0o

No comments:

Post a Comment