Sunday, May 22, 2011

orang penting

manusia yang sangat aku sayang.makan tido terberak terkencing dengan dia.pehh sumpah sayang.die half la dlm life aku.sbb die uh tunggak aku tuk stay KL nie.lau ikot aku da benti da study sbb sgt seksa hidup wet tade nye.mkn peh berkais aku.tp aku ta kurus sbb ade nye die yang suap menyuapi aku bg gemok cm nie.aku ingat an korang la.please uh jangan rampas die dari aku.sebab die la BF GF aku sampai ble2.aku sentiasa doa at tuhan die uhh kwn 1st n last aku.aku hope gile.takan ade musibah ta baik landa aku ngn die.sbb aku ta na ade rse bnci at die.tp tambh2 sayang.sumpah nges lau die tade dekat ng aku.sbb mgkin jodoh aku ngn die.ta leyh pisah. MOK sumpah aku sgt sayang kau :) aku akn sentiasa ade setiap side kau put.aku akn usaha jgk menjdi sahabat yang kau bole harapkan.aku akn tlg kau if kau ssh.sbb aku ssh kau sentiasa ngn aku.kau leyh arapkan aku mok :) sentiasa,ingt tu <3


SITI FAIQA PUTERI TAJUDDIN 

Kedua manusia yang aku sayang.dia laa nyawa kedua aku.die laa sglanya.AMIN.doa2kan la seribu ke sejuta kebaikan tuk aku ngn die.aku betul2 harapkan die.die seperti si put.sgt jaga aku.mkn pon suap menyuapi oleh mereka nie.sungguh sayang ooo.sumpah.baru kenal dan baru na bersama.mcm2 dugaan jugak aku hadap dgn die.tapi tuhan lebih bnyk membantu.tuhan sentiasa memberi peluang terhadap hbgn kitorang.alhmdulillah kitorang face mslah uh tenang jgak laa.dan ini aku ingat kan.please la jgn rampas die jugak.sgt penting jugak die dlm life aku. SAYANG sumpah sayang u sgt2. :) i akan sentiasa bg semangat at you k sayang tuk you harungi idop you.lau you ssh i akn tlg.sbb i susah you tlg i. selagi you dlm life i selagi tu i akan usaha yang terbaik tuk you ngn i oke :)


NORAZRUL AZIZI


sumpah saya nges
menaip ini story maa :'(

No comments:

Post a Comment