Saturday, May 7, 2011

die sibuk sbb tgh 'BELAJAR'

comel je si sayang da mula start meluncur papan juga . bz da tade text mlm2 sbb mlm la die pegi meluncur
die bz kerana itu . ahahahaha so ta perlu na mara2 tanya knpe die ta text


ari nie pada  8MAY2011 , 11.15 am.die bgun2 dari tido call.alorh comel suara sayang bgun tido.mcm bangga gile die bgun2 pagi call aku.ahahah so shweet ( dgn nada katun ) adoi makin sayang aku at die.tapi die bg tau semalam die meluncur jatuh n bdn abes luka2.alorh sian sayang aku.tape bese uh bak kata 'apa' kawan aku lagi tersayang 'no pain no gain' ahahah. aku pon salu jatuh bengkak sana sini gitu jelah ayat yg kua dr mulut kawan2 nie :) so sayang kene ingat jgk words tu k . sayang ckp die da pandai ride da n olli jugak.waaa. sangat untung lorh sayang. tahniah.belajar lagi tau.eheh

pastu tgh borak2 nie.die tanya ade curang ta.ehh  celah mane na curang.na curang dgn sape nye.hello ade ke manusia yang bernama lelaki na pandang aku nie. u je uh yang BUTA at dunia nie sayang yang na at i.orang gila pon ta na at i. ahaha. tapi seyes u mmg tade akal suka at i. sbb i la manusia paaling hina yang sayang u teramat sangat 




mona nasuha is fucking in love with norazrul azizi :)

1 comment: