Thursday, April 28, 2011

jangan na J.A.H.A.T sgt laa

eh eh eh . aku ta mara spe2 yang na ngaku gf die ?? ya allah .aku tergelak lagi ade lahh .cuba la sedaya upaya pon .sbb aku yang akan mintak maaf dengan kau sebab aku amek die dari kau . even orang akan pikir aku bodoh apesal aku cakap cam tu . bia uh even ta betul pon aku salah . aku saje na salah kan diri aku. aku pedulik ape laa. aku lagi anta text iloveyouiloveyou ag at die.ingat aku na g mara die n maki2 die.taade laa.tade mse nye la aku na mara die ke kau pon.sbb untungnya aku nie ta reti na mara2 ta tentu pasal if kau rasa dia akan lupakan aku pergi at kau . ha suka ati la . die pon bole pikir mane yang baik en. die nak g at kau g la. aku na cakap ape ?? dan aku tade cakap aaku nie orang paling baik tuk die. kau ingat aku akan jadi cam kau cite balik die penah wat aku saket ati tggl an aku . eh tak laa . menipu la selagi bole menipu merosakkan la selagi bole merosakkan tapi aku ta pilih na wat mcm tu . aku ta suka tgk kaum aku sendiri perbodohkan diri sal lelaki . ahaha ta untung pon . kalau aku ade jodoh ngn die ade laa . insyaallah . diizin tuhan tu aku dengan die. lau tade jodoh cm ne . macam tu jugak la kau kene pikir. jangan la cuba na messy kan bahagian keheppyan orang lain. ta baik pon laa. untungkan ade orang sayang . sangat untung . tapi sebaiknya kite jgn la wat orang rasa mara dengan hubungan kite dengan die . nie la akibat nye lau ade salah sorang nye ade wat saket ati orang . kan da kua kenyataan yang ta sepatutnye kua .eh aku ta mara laa. tape aku paham pasaan kau . listen here sayang by now jangan la suka2 panggil orang sayang2 ag nnt ade yang 'tangkap cintan' bak kate you kan. da tau you anggap die kawan bg tau die awal2 jangan la bg die rase die penah dgn you . ta baik buat orang cam tu sayang so jangan bagi harapan at orang. i tak nak ade orang benci dengan you . dengar la cakap i oke . if you buat ag perangai kecewa kan ati orang lain i sepak muntot you . AHHAHA. sayang you sangatsangat NORAZRUL AZIZI .muahmuahmuah. ya allah panjang kan hubungan kami longgarkan dugaan antara kami AMIN 


No comments:

Post a Comment