Friday, April 29, 2011


adoi sayang . dugaan nye aii . untunglaa bz satu ari en . pagi2 je bangun dapat text yang bagi i senyum :)

♥ baby.iloveyou ( n have 1miskol dari u)

tapi ade la certain part text you i ta suka laa.errr.weyh sayang.die kawan i yang call tu bkn sape2 yang penting.die na cite masalh die.i siap ckp at die i leyh cakap kejap sbb i tgh text ngn you.but after tu you da majuk daa.err ta tau na explain at u jgn mara lagi tau tak.u na i suh die kol u ke ??? n btw mane you ilang semalam.fine la you hang out kot.but ta salah bg tau jgn la bagi i cm orang bodoh tggu.i ta mara u na wat cm tu sayang . i penat mara2 orang nie.ta untung pon. ade i text mara2 ke.haduiiii.i tau u kalau gado mane na lyn wat bodoh je.pastu text wat cm tade pape jadi.tu la kelebihan you sayang . sampai bile you na ngelak dari masalah sayang .hurmm.but i suka text u after i da na bla tu :)

♥ eh,baby2
:( ha ape ?
♥ i sayang you k 
:P yelah i sayang u jgk :)

even tgh2 gado.die leyh ngelak ckp cm tu je.aku lega ta jadi na rasa geram ngn perangai die.aku ta tau die wat ape at sane dan tah laaa.mungkin die ta suka aku amek tau sangat tentang life die kot.bia la die terus na berahsia. mungkin tu yang terbaik tuk kitorang
mungkin aku belum layak tuk die . abaikan dan jangan la layan sangat perasaan aku nie. sume tu dugaan antara kitorang nie.dan aku masih bersabar. sbb aku sayang die.insyaallah :(

No comments:

Post a Comment